Ruhtan kopmuş vaka-yı eskiye…


Türkiye den uzakta Avrupa denilen kıtada gerçekliğin içinde yokluğun dışında anlaşılması zor bir zamanda bir şeylerin peşinde hiçbirşeyin izinde garip mahsun mutlak yalnızlığımızın çıplaklığına sığınmış yaşıyoruz. Hangi burca elimizi atsak bir sabah yıldızı kızıllığı var. Bir endişem suların bulanıklığı. Bir ümidim zaferin çığlığı. Ona el attığımızda sevinir mi ki bilmem. Neden ışıkları bu baharın deniz mavisi. Boyandığımız da içeride kalması gençliğin. Ve yok olacak olması herşeyin. Bir umudumuz zafere giden yoldaki mutlak çıplaklığımız. Ve hüzne boyanmış saçları ah senin de sevgin çok uzak. Bunlar iki defa geçer. Çünkü tekrar iyidir. Nasihat almam. Alamam. Cahilim. Zalimim . ukalayım. Dünya dört kıta tek mevsim. Dünya çileli ince lehim. Kopuşu mutlak. Kopuşu hak. Kopuşu paraya tutsak. Al ve git içimde ki denizi. Al ve git sevdigin herşeyi. Bil ki ben sensizim, sense bensiz. Acım kalbimde buruk bir yara….

 

Kime yazıyorsam bunları boş. Havalarda kara kurum isi… ve al deli gönül hasretimi al. Beni bana sar. Günahı al boynumdan. İlet beni ta derinlere. Ve ta O nun iline. Elinde bir çevgan gibi sar içimi içime. Beni yok et. Beni yok say.. Hiçleştir. Sana ulaşmak hikmete bulaşmaktır. İşimi güçleştir. Ve kaldır beni benden. Sana Seni ver. Ve indir göklerden rahmete bina ettigin esirligimi. Sükrüme mutlak. Sükrüne muştak. Sen ver emri. Sev beni. Sev beni.

Seviyorum sonsuza dek seni.

Varlıgın gerçek bense yalan. Bu satırlarım hep sana, seni anlatmam bundan. Rüyalarımda gerçek, gerçegim se tam bir rüya. Uyandır beni. Beni kana boya….

Sür atından denizlere açılan kapıyı.

Ver bana savaş denen o baltayı. Kırayım kemiklerini seni ve beni sızlatan ta yen guardını. Bu ızdırap kuşunu uçuralım. Ve acıyla doguralım yeni çagı.

 

Suru üfle. Ve sakın beni bekletme. Sevdan sana senin güzelligin için. Erdemi yaradanı sevdim….

Sevmeyi sevdim.

Seni sevdim.

Yarattıgın her acıyı ve her güçlügü sevdim.

Ve yoklugu sevdim, ve varlıgı. Senin olmazlıgındır bana ızdırap veren anladım. Senden uzakta sonsuz olsam da ben neye yarar yaşasam ve mutlu ölsem. Lazımsın lazımsın lazım. Sana ihtiyacım Sonsuz. Başka bir şey anlamadım.

 

Nereye baksam özgürlüğüm senin. Ve sensin özgürlük köle olmayı özledim…..

Ve kaçışı olmayan nurlu aydınlığına sıgındım. Yeter taşları bırak beni al sana muhtacım sana….

Leave a Reply

