ALINLARINDA YAZMIYOR- Özet


KİTAP NO: 98
İSMİ: “ALINLARINDA YAZMIYOR” Don Pepper’in Konferans Notları
YAZARIN ADI: DON POPPER
TARİH, YER :
OKUNDUĞU TARİH: 23.03.2002
YAYINEVİ: Capital

KONU:
CRM ve internet önemli.
Müşterinin bir kısmı sizi zarar ettirir, bir kısmı sizi zarar ettirir, bir kısmı ise size karın çoğunu sağlatır.
Pareto Prensibi
Müşterilerin %2’si sizin %25 arabaları kiralıyor 80 kişi sizin büyük kısmını oluşturuyor. Bu insanları bulmak ve onlarla ilgilenmek önemli.
– ABD’de perakende bankasında
– * en üstteki %27 tüketici karın % 100’ünü oluşturuyor.
– En alttaki % 31 tüketici grubu zarar ettiriyor.
Müşterileri elde tutmak önemli. Değer yaratmak önemli.
Mass Communicaton yapıyor Lewis. İnternetten ölçü alıyorsun.
CRM toptan uygulanmalı. ( Customer Relation Management)
Sıfır altı değerli müşterileri tesbit edip, kurtulun.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s