Büyüklerin Bereketi.


Biliyorsunuz, bu sitede yazılar yayınlıyor, okuduklarımızı, gördüklerimizi bildiklerimizi kendi çapımızda paylaşmaya çabalıyoruz. Bunlarıda okusun diye yapıyoruz.

Geçen Cuma günü ailem beni ziyarete geldi. Onlar yola çıkmaya başladıklarında, inanılmaz bir şekilde 10 yazıyı kaleme alabildim. Daha önce yapmadığım düzenlemeleri yaptım. Daha önce görmediğim özellikleri etkinleştirdim. Bunlar onlar başka bir şehirden yola çıkmaya başlayınca oldu.

 Eve ulaştıklarından sonra ise ziyaretçi ve tıklanma sayılarına baktım. Ertesi günü 48 olan tıklanma sayıları bir an da 95’e çıkmış. Pazar günü 79’a ulaşmış. Normalda bu tıklanma oranı ortalama 40-45 aralığında gitmekte ve haftada ise ortalama 3-5 gibi artmakta idi. Bu birden bire olan artış hiç şüphesiz büyüklerin bereketinden kaynaklanıyor.

Sebepler ve sonuçlar hiç bilmediğimiz, tahmin etmediğimiz noktalardan bağlıdır. Müslümanlar gayba inanır. Son kuantum araştırmaları ile her olayın zaten birbiri ile bağlantılı olduğunu ispatlamaktadır. Atom altı parçacıklar düzeyinde her bir varlığın konumu diğer varlıkların konumu ile ilişkilidir. Yani bir atom altı parçacığının uzayda kapladığı yer diğer atom altı parçacıkların konumlarını belirlemektedir. Özetle atom düzeyinin üstünde, makro düzeyler diyelim, etki-tepki doğrudan var ise de atom altı düzeyde etki eden de edilen de birbirlerinin varlıklarını etkilemektedir. Bu da makro düzeye bir şekilde yansımaktadır.

Üstteki paragrafı niye yazdım. O artış yok başka birşeydendir, sen onları değiştirdin, sayfa düzenini değiştirdin, sebep bu, ondan oldu diyenlerin itirazına cevap olsun diye. Peki ben şimdi durum dururken niye sayfayı değiştirdim. Nereden çıktı 10 yazıyı aynı anda yazacak kuvvet ve istek. Durup dururken olmuyor. Onlar oradan hareket  edip bizim eve doğru gelince onların olumlu etkileri her köşeye yansıyor. Zira onların gelecekleri etkileri atom altı dünyada uzaklıklarından bağımsız ışık hızında benim olduğum mekanda hissedilmeye başlıyor. İnsanların birbirleri ile işte böyle bağları vardır. Bunun bir adı gaybdır, biz buna inanıyoruz. İşte modern bilim bunu ispata başlıyor. Cern gibi diğer çalışmalar bunları gösteriyor.

Yüce Peygamber’imiz bize herşeyin etkisini bilim söylemeden, şuna buna bağlı olmadan anlatmıştır.

“Büyüklerin Sizle Olmasında bereket vardır.”

Bu bereketi ben böyle okudum. Biliyorsunuz, hayat bir kitaptır, evrenin her tarafı işaretler, yani ayetlerle doludur.

“Oku, YAradan Rabbinin Adıyla Oku”.

Manası, dün dünyayı O’nun Yarattığı Hikmet çevresinde okumaktır. Hem Kur’an Ayetlerini, Hem Din kitaplarının Ayetlerini, HEm doğada bulunan çevremizdeki YAradanın Eserlerini, Hayatımızın Olaylarını, KEndimizi O’nun birer Ayeti olduğumuzun bilgisi ile okumak gerekir.

Hayatımız, basit manasız değildir, her olayın altında sırlar gizlidir. Bunlar bakan gözlere değil, gören gözlere malumdur.

 

Leave a Reply

