Zıkkımın Kökünü Ziftlenin!


TV’lerde yemek programı, yemek programı. Acı var hastası var diyen yok. Ha babam da yeyin durun. Eskiden sokakta yemek yemekten utanan millet ne hale geldi. Gören de İsviçre’de yaşıyoruz zanneder. İsviçre’de bile olsak biz de ayıp günah diye değerler vardı hepsi gitmiş.

Hele bir de dini hassasiyetim var diyen tvler yok mu. Salmışlar yamyamları çayıra mevlam kayıra. İnşaallah boğazınıza durur, Allah’a havale ediyorum sizi.

Her halde beleş yemek zıkkımlanıyorlar ondan eline kamerayı alan fırlıyor sokaklara. Ziftin pekini yiyin. Millet aç olmasa bile olacak iş mi bu. Hadi yemek yapanlarını anlıyorum, profesyonel gurmeler varmış bir nebze onları da anlıyorum. Yöreleri tanıtmak isteyenleri de anlıyorum, bunlarında faydası var. Ama alakasız tipler yiyip oh, off, hamm, huumm, aman da aman, hımm deyip hönkürüyor ya, asıl bunlara lanet olsun. Milletle ekmeğini bölüşmeyen, dertlenmesinin gösterisini yapıyor. Nefsi azdıran köpekler zaten başımızda bin bir dert var size ne oluyor, sizin dininiz imanınız gösteriden ibaret demek ki yoksa azıcık akletseniz bu düzeysizliği kendinize yakıştırmazdınız.

Ama o kadar içeriksiz, işi yemeğe içmeye beleş ziftlenmeye adanmış programlar var ki yazıklar olsun. Zaten bu memleketin tüm değerlerini TV bitiriyor. Bu da ayrı birşey. Şarkıcısı, sanatçısı, elinden iş gelmiyen ne tip varsa burada, sizi midenizle başbaşa bırakıyorum zaten ondan başka birşey değilsiniz.

Leave a Reply

