Oyun Geliştirme Çalışmaları.


girisairtrend640480_2_siteMORTARGIRISkongregateboy_site

Oyun geliştirme çabaları devam ediyor. Şu sıralar ara verdiğimiz süreçte oyun geliştirmeyi, tasarımı, müzik yapmayı ve programlamayı öğreniyoruz.

Ayrıca oyunları nasıl yayınlayacağımızı, pazarlayacağımızı ve bunları nasıl paraya çevireceğimizi öğrenmeye çalışıyoruz.

Yine oyunları çeşitli platformlara nasıl sunacağımızı inceliyoruz.

Bu platformlarda nasıl yayınlar yapacağımızı, oyunları bu platformlara nasıl uygun bir şekilde yerleştireceğimizi inceliyoruz.

Bu platformlar için uygun program ve araçları öğreniyoruz. Tabi bunları işlerimize uygularken öğreniyoruz. Bu platformlara eklenecek reklam platformlarını da inceliyoruz.

Bütün bunlar bir oyunu geliştirip, paraya çevirmeye çalıştığınız sırada karşınıza çıkıyor. Sizlerle bunları paylaşmak istiyorum ancak başka işlerimden fırsat bulamıyorum. Ancak yukarıda ifade ettiğim adımları geliştirirken atıyorum.

Şu sıralar yukarıdaki adımlara uygun olarak birkaç oyunu platformlarda paylaşıyorum. Bu oyunlar test aşamasında. Hem üretimde beta aşamasında, hem de dağıtımda. Kongregate platformunda paylaştığım, html5’le geliştirdiğim oyunlara aşağıdaki linkleri tıklayarak ulaşabilirsiniz:

Air Trend 

Mortar Cycle

Bu işten şimdiye kadar kaç lira kazandın derseniz, elime geçmeyen, ancak tahakkuk eden miktar $0.33. Bu işi hobi olarak yapıyorum ve öğrenme aşamasındayım. Bu yüzden bu miktar bile beni heyecanlandırmaya yetiyor. Çok şükür bugünleri gördük.

Leave a Reply

